Είναι κρίμα να διαλυθεί κάτι τόσο καλό… Αναφερόμαστε στα όσα έγιναν γνωστά με το θέμα του Χρήστου Καλαϊτζίδη και την Ε.Α.ΚΑ. που αποκάλυψε το 12sports.gr. Είναι γνωστό και φαίνεται ότι τα δύο τελευταία χρόνια κάτι έχει αλλάξει προς το καλύτερο στην Ε.Α.ΚΑ. Μετά από ένα «τέλμα» αρκετών ετών, στο οποίο η Ε.Α.ΚΑ. δεν μπορούσε να σηκώσει κεφάλι, οι Καλύμνιοι άρχισαν να κάνουν βήματα προόδου. Η νέα διοίκηση και ο Χρήστος Καλαϊτζίδης έχουν βάλει ΟΛΟΙ το δικό τους λιθαράκι για να μπορέσει να ορθοποδήσει η ομάδα, δημιουργώντας σπουδαίες ακαδημίες μπάσκετ με την παρουσία πολλών παιδιών σε όλα τα τμήματα. Τα αποτελέσματα μάλιστα άρχισαν να γίνονται ορατά με την πρώτη ματιά. Ο Θεσσαλονικιός τεχνικός επέφερε μία νέα τάξη πραγμάτων στην Ε.Α.ΚΑ. και η παρουσία και σταθερότητα της διοίκησης του Γιάννη Καρδούλια και των συνεργατών του, έχουν δημιουργήσει κάτι καλό στο νησί των «σφουγγαράδων». Δεν ξέρουμε και δεν μας απασχολεί το τι ακριβώς συμβαίνει. Εμείς αυτό που οφείλουμε να τονίσουμε είναι ότι πρέπει να πρυτανεύσει η λογική. Η καθεμία πλευρά να ρίξει νερό στο κρασί της, να τεθούν επί τάπητος όλοι οι προβληματισμοί και οι διαφωνίες και να συνεχιστεί η συνεργασία, η οποία αποδίδει καρπούς. Καλό θα είναι λοιπόν να σταματήσουν οι κινήσεις εντυπώσεων ένθεν και ένθεν και να πρυτανεύσει η λογική. Κρίμα είναι να χαλάσει κάτι τόσο καλό που πάει να δημιουργηθεί...



































