Ικανοποιημένος από την παρουσία της Ε.Α. Καλύμνου στην προετοιμασία του ανδρικού τμήματος είναι ο Χρήστος Καλαϊτζίδης. Οι «σφουγγαράδες» έπαιξαν στο κλειστό γυμναστήριο της Κω κόντρα στην Α.Ε. Δικαίου, ενώ έχουν δώσει άλλα τρία φιλικά τεστ, τα δύο με αντίπαλο τον Καλυμνιακό και ένα με τον Φοίβο Κω. Η Ε.Α.ΚΑ. φέτος θα βασιστεί αρκετά στο νεανικό στοιχείο και το ρόστερ της περιλαμβάνει επτά έφηβους και άλλους τόσους πιο έμπειρους αθλητές. Η επιστροφή στην ομάδα του Ζαχαρία Καρδούλια και του Γιώργου Σκουμπουρδή δυναμώνει την Ε.Α.ΚΑ. σε περιφέρεια και ρακέτα και πρώτος στόχος είναι η είσοδος στα πλέι-οφ του ομίλου νήσων. Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του Χρήστου Καλαϊτζίδη. «Είναι ένα νέο ξεκίνημα για μας και θεωρώ ότι ο χρόνος λειτουργεί υπέρ μας. Έχουμε μία νέα ομάδα, που θέλουμε να αποτελέσει πρότυπο για τους μικρούς αθλητές μας. Στόχος μας είναι να παίζουμε καλό μπάσκετ και να το ευχαριστηθούμε. Τα παιδιά δουλεύουν καλά και έχουν διάθεσή σε καθημερινή βάση».
Το πρωί του Σαββάτου, εξάλλου, η Ε.Α. Καλύμνου πραγματοποίησε τον ετήσιο αγιασμό της πριν από την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου. Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, οι προπονητές και οι αθλητές έδωσαν το «παρών» για να πάρουν λίγο από την φώτιση του Αγίου Πνεύματος και να πάνε όλα κατ’ ευχή. Η Ε.Α.ΚΑ. εκτός του ότι διδάσκει αθλητισμό, μπάσκετ, διδάσκει επιπλέον την ανάγκη να πιστεύουμε κάπου, σε μια ανώτερη δύναμη, σε αυτή που καλά μας δίδαξαν οι γονείς μας κοντά στον επουράνιο Θεό μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι το «παρών» έδωσαν οι αθλητές, οι προπονητές, τα μέλη της διοίκησης και αρκετοί γονείς και φίλοι του συλλόγου.



































