Την απόφαση του να παραμείνει τελικά στην Ελπίδα Πεταλούδων πήρε ο Γιώργος Πολίτης… Αν και αρχικά ο ίδιος ήθελε να αποχωρήσει από την ομάδα, όπως δήλωσε στο 12sports.gr, τελικά μεταπείστηκε και θα συνεχίσει κανονικά στην Κρεμαστή για μία ακόμη χρονιά. Ο έμπειρος πόιντ-γκαρντ συζήτησε με τη διοίκηση του συλλόγου και αποφάσισε να παραμείνει στην Ελπίδα οπότε μαζί με τον Ντάνιελ Λαζαρίδη και τον Κώστα Λιβιεράτο θα επωμιστούν το βάρος στη θέση του οργανωτή της ομάδας. Έτσι τακτοποιήθηκε ακόμη μία εκκρεμότητα για την ομάδα των Πεταλούδων που συνεχίζει την πορεία της και είναι πανέτοιμη να ξεκινήσει την προετοιμασία της εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.




































