Η μοναδική ίσως ομάδα που κινείται τόσο δραστήρια στη μεταγραφική περίοδο είναι η Ελπίδα Πεταλούδων… Μετά την απόκτηση του Ντάνιελ Λαζαρίδη και την παραμονή των περισσότερων από τους βασικούς αθλητές (Λιβιεράτος, Λαζαρίδης Μ., Βόλας, Μπιλλιάς, Πολίτης, Φιλιππόπουλος, Γιαννέλης, Γεννάτος), η ομάδα της Κρεμαστής θέλει να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο και σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, πρόκειται να κάνει πρόταση σε δύο ακόμη αθλητές, που υπήρξαν συμπαίκτες στο Δωριέα. Ο λόγος για το Λευτέρη Λαμπριανό και το Μιχάλη Συμιακό, που ήταν από τους βασικούς συντελεστές στην προσπάθεια της ομάδας. Και για τους δύο παίκτες όμως ενδιαφέρον έδειξε και η Καλλιθέα, με τον Δημήτρη Σαρίκα να τους θέλει στη νέα του ομάδα. Κατά τα φαινόμενα, αμφότεροι δεν θα συνεχίσουν στον Δωριέα και την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να γίνουν οι πρώτες συζητήσεις για το ενδεχόμενο να μετακομίσουν στην Κρεμαστή για λογαριασμό της Ελπίδας Πεταλούδων. Αξίζει να σημειωθεί ότι από την περσινή ομάδα δεν έχει ανανεώσει ακόμη με την Ελπίδα, ο Γιάννης Μοσχής, ενώ ο Σταμάτης Γρηγοράς μάλλον θα σταματήσει από την ενεργό δράση. Εξάλλου, ο Νίκος Φράγκος αποτελεί παρελθόν, αφού την προσεχή σεζόν θα είναι κάτοικος Αθηνών και θα παίξει στον Α.Ο. Ζωγράφου, στο πρωτάθλημα της Γ’ Ε.Σ.Κ.Α.




































