Έξαλλα πανηγύρισαν οι αθλήτριες του Πήγασου Κρεμαστής και ο Βαγγέλης Αθανασιάδης την κατάκτηση του πρωταθλήματος στις γυναίκες. Ήταν ο πρώτος τίτλος για τον Πήγασο και μάλιστ μετά το τέλος του αγώνα ο Βαγγέλης Αθανασιάδης άνοιξε σαμπάνια για να γιορτάσει τη μεγάλη επιτυχία της ομάδας του. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έγινε απονομή του κυπέλλου, διότι απλά δεν... υπήρχε το κύπελλο στο κλειστό γυμναστήριο της Κρεμαστής.



































