Στο κλειστό γυμναστήριο του Μετς θα παίξουν οι παίδες και οι κορασίδες του Διαγόρα στην προκριματική φάση του πανελληνίου πρωταθλήματος. Τα παιχνίδια θα διεξαχθούν από 15 έως 19 Απριλίου και οι πρωταθλητές Δωδεκανήσου ετοιμάζονται για το ταξίδι στην Αθήνα. Οι παίδες του Διαγόρα θα αντιμετωπίσουν τους: Αίολο Μυτιλήνης, Πανναξιακό, Έξω Παναγίτσα Χαλκίδας και Εργοτέλη, ενώ οι κορασίδες του συλλόγου τους: Α.Ο. Πάρου, Αιγέα Χίου, Ηρόδοτο και Απόλλωνα Χαλκίδας. Ο «γηραιός» ευελπιστεί να έχει μία καλή παρουσία στο Μετς και να διεκδικήσει το εισιτήριο της πρόκρισης στην τελική φάση του πανελληνίου πρωταθλήματος.



































