Την πρόκριση τους στο φάιναλ-φορ πανηγύρισαν με το σπαθί τους οι κορασίδες του Ηρακλή 2000, οι οποίες κέρδισαν με 50-35 την Ε.Α. Καλύμνου στο μεγάλο ντέρμπι πρόκρισης που διεξήχθη τελικά στο κλειστό γυμναστήριο της Κω. Η ομάδα του Γιάννη Παπούλη ήταν καλύτερη σε όλο το παιχνίδι με εξαίρεση το ξεκίνημα του αγώνα, όπου τα κορίτσια του Χρήστου Καλαϊτζίδη ξεκίνησαν πιο δυνατά. Ο Ηρακλής 2000 σταδιακά ανέβασε την απόδοση του και πήρε τη νίκη με μεγαλύτερη διαφορά απ’ ότι ήθελε. Η ομάδα της Καρδάμαινας ήθελε νίκη με 4+, ωστόσο κέρδισε πιο εύκολα και έτσι θα περάσει σαν δεύτερη στο φάιναλ-φορ του φετινού πρωταθλήματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ε.Α.ΚΑ. προηγήθηκε με 1-9 (9’), αλλά οι γηπεδούχες βρήκαν τις λύσεις και πήγαν στα αποδυτήρια με +2 (15-13). Η διαφορά ανάμεσα στις δύο ομάδες έγινε στο β’ ημίχρονο, με τον Ηρακλή 2000 να κάνει επιμέρους σκορ 35-22 και να παίρνει το ροζ φύλλο αγώνα. Από τις νικήτριες οι Διψελλά και Μιρτάι πέτυχαν τους 43 από τους 50 πόντους…
Τα δεκάλεπτα ήταν: 3-9, 15-13(ημ.), 32-24, 50-35
Διαιτητές: Πλατέλλα- Κολυνιάτης
ΗΡΑΚΛΗΣ 2000 (Παπούλης): Πατμίου, Μιρτάι 20(1), Καλαμπόκη, Διψελλά 23, Σαρρή 3, Τσίκνη 4, Χατζηνικολάου.
Ε.Α. ΚΑΛΥΜΝΟΥ (Καλαϊτζίδης): Λαζαρή 7, Νίννη 10, Καρδούλια, Αλαχούζου 5, Γεωργαρά 4, Κουφού 9, Τσάτταρου, Πατέλλη.
Πυρ και μανία με τη διαιτησία του Γιώργου Κολυνιάτη είναι η Ε.Α. Καλύμνου, με τον προπονητή Χρήστο Καλαϊτζίδη να δηλώνει ότι ο Κώος διαιτητής δεν σεβάστηκε τον ιδρώτα των αθλητριών του. Η Ε.Α.ΚΑ. τονίζει ότι υπήρχε μεγάλη διαφορά στις βολές (27-11 υπέρ του Ηρακλή) και ότι η ομάδα της Καρδάμαινας είχε μόλις δύο φάουλ στο α' ημίχρονο. ''Τόσα χρόνια στο χώρο, πρώτη φορά είδα τέτοιο πράγμα'', τόνισε ο προπονητής της Ε.Α.ΚΑ.



































