Την προσεχή Παρασκευή στις 20:00, στο Whispers πρόκειται να κάνει το αποκριάτικο πάρτι του ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος. Για μία ακόμη χρονιά οι «ερυθροκίτρινοι» περιμένουν όλους τους φίλους για ξεφάντωμα διαρκείας και μία ξεχωριστή βραδιά. Στο πάρτι το «παρών» θα δώσουν τα μέλη της διοίκησης, οι προπονητές και όλοι οι αθλητές και αθλήτριες… Η τιμή εισόδου έχει οριστεί στα 7 ευρώ.




































