Μπορεί στο κρύο ο καιρός να είναι για… δύο, ωστόσο η Ελπίδα Πεταλούδων από σήμερα το βράδυ τραγουδάει πιο καλή η μοναξιά! Κι αυτό γιατί, μετά τη νίκη της επί του Δωριέα με 70-59 και σε συνδυασμό με την ήττα του Διαγόρα από την Καλλιθέα, απολαμβάνει τη μοναξιά της κορυφής. Η ομάδα του Χρήστου Μπίλια αν και τα βρήκε σκούρα στο α’ ημίχρονο, πήρε τη νίκη και φυσικά κάλυψε την… ελάχιστη διαφορά με την οποία είχε χάσει στο παιχνίδι της πρεμιέρας στην Α’ Κατηγορία. Η Ελπίδα πλέον κρατάει την τύχη στα χέρια της, όσον αφορά στην πρώτη θέση της κανονικής περιόδου, ενώ σε δύο αγωνιστικές θα υποδεχθεί τον Διαγόρα στην Κρεμαστή. Στο β’ ημίχρονο η ομάδα των Πεταλούδων ανέβασε στροφές, ο Δωριέας έμεινε από δυνάμεις (δεν έπαιξαν οι Συμιακός και Σιώκος) και η νίκη ήταν φυσιολογικό επακόλουθο για την ομάδα του Χρήστου Μπίλια, η οποία μάλιστα έχανε ακόμη και με +11 (28-17) στο ξεκίνημα του αγώνα. Όσο περνούσε η ώρα όμως, οι φιλοξενούμενοι ανέβαζαν στροφές, ο Δωριέας δεν μπορούσε να ακολουθήσει και η νίκη με +11 ήταν γεγονός για την Ελπίδα. Στα αξιοσημείωτα η επιστροφή του Γιάννη Μοσχή, αφού έληξε η τιμωρία του…
Τα δεκάλεπτα ήταν: 19-12, 33-35 (ημ.), 45-53, 59-70
Διαιτητές: Νικηφορίδης- Κουνελλές
Δ.Α.Ν.Σ. ΔΩΡΙΕΥΣ (Σαρίκας): Λαμπριανός 10, Πατινιώτης 5(1), Καταβαίνης 2, Λαζαρίδης 12, Καραμάνος 2, Στεφανίδης, Κούρος 11(1), Σαρίκας 17(1), Κρητικός, Αττιτής.
ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΩΝ (Μπίλιας): Φράγκος, Βόλας 7(1), Πολίτης 6(2), Λιβιεράτος 22(4), Μπιλλιάς, Λαζαρίδης 23(2), Γρηγοράς 2, Μοσχής 8, Γιαννέλης 2.



































