Ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος κέρδισε με 59-47 στο χθεσινό εφηβικό ντέρμπι τον Κολοσσό και ουσιαστικά εξασφάλισε την πρόκριση του στο φάιναλ-φορ του πρωταθλήματος. Το παιχνίδι ήταν ντέρμπι για τρία δεκάλεπτα, με τους «θαλασσί» μάλιστα να προηγούνται στο 30’. Στο τελευταίο… κομμάτι του αγώνα, οι «ερυθροκίτρινοι» ανέβασαν την απόδοση τους και πήραν τη σπουδαία νίκη στο «Βενετόκλειο». Το 12sports.gr σας παρουσιάζει πλούσιο φωτορεπορτάζ από το χθεσινό ντέρμπι των εφήβων…




































