Καλή είδηση για τους Αγίους Θεοδώρους Αρχαγγέλου, οι οποίοι θα κληθούν να παίξουν στο Αιγάλεω χωρίς την παρουσία των φιλάθλων των γηπεδούχων. Το «Σίτι» θα τιμωρηθεί για τα επεισόδια των οπαδών του στην… εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Κάδμο Θηβών και έτσι την προσεχή Κυριακή (16:00) θα φιλοξενήσει τους Ροδίτες χωρίς τον καλύτερο παίκτη του τον κόσμο. Το Αιγάλεω παραδοσιακά διαθέτει μία από τις πιο δυνατές και σκληρές έδρες, ωστόσο το παιχνίδι της Κυριακής θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών, κάτι που αναμένεται να ανακοινωθεί και επίσημα σήμερα από την Ε.Ο.Κ.
*To παιχνίδι Γ.Σ. Εργοτέλης- Γ.Σ. Κρόνος θα ξεκινήσει στις 15:00




































