Φαίνεται πως οι μικροί αθλητές της Α.Ε. Δικαίου ζήλεψαν το επιτυχημένο τουρνουά 3Χ3 για τους… μεγάλους που διεξήχθη την περασμένη Κυριακή στο ανοιχτό γήπεδο Πυλίου και αισθάνθηκαν... «ριγμένοι». Έτσι ζήτησαν (ή μάλλον απαίτησαν…) από τον Δημήτρη Τζομάκα ένα αντίστοιχο τουρνουά και γι’ αυτούς! Ο έμπειρος τεχνικός φυσικά δεν μπορούσε με τίποτα να τους χαλάσει το χατίρι και έτσι χθες το απόγευμα, περισσότεροι από 30 αθλητές της ομάδας έπαιξαν και διασκέδασαν σε στυλ... μονού! Καμία σημασία δεν έχει ποια ομάδα κέρδισε, κέρδος ήταν τα χαμόγελα στα παιδικά τους πρόσωπα. Μάλιστα, την επόμενη εβδομάδα θα γίνει το ίδιο τουρνουά στο Ζηπάρι με τα αντίστοιχα τμήματα, όπου οι συμμετοχές ενδεχομένως να είναι και περισσότερες. Πάντως, η Α.Ε. Δικαίου για μία ακόμη φορά έδειξε μεγάλη διάθεση να ασχοληθεί με τα παιδιά των υποδομών και τέτοιου είδους τουρνουά βοηθούν στην ανάπτυξη του μπάσκετ στην περιοχή του Πυλίου και του Ζηπαρίου.




































