"Στρατιώτης Πεζικού Χατζηγιακουμής Γεώργιος" , είναι μια έκφραση που θα... βαρεθεί να την λέει ο Κώος αθλητής, αφού η μαμά-πατρίδα τον καλεί κοντά της ! Αυτό, φυσικά θα άφηνε ένα κενό στις προπονήσεις των τμημάτων υποδομής της Α.Ε. Δικαίου στο Ζηπάρι κάτι που το Διοικητικό Συμβούλιο φρόντισε να καλύψει τάχιστα και εκ των έσω και έτσι ο Γιώργος Τρύπας θα είναι αυτός που θα αναλάβει την τμήματα. Μάλιστα, άμα τη επιστροφή του....νεοσύλλεκτου Γιώργου στην Κω, το πιο πιθανό σενάριο είναι να συνεχίσουν και οι δυό τους στα τμήματα υποδομής του Ζηπαρίου, μιας και οι εγγραφές καινούργιων παιδιών είναι αρκετές και -πιθανότατα- θα δημιουργηθούν νέα τμήματα, τα οποία θα... μοιραστούν Τρύπας και Χατζηγιακουμής.
Και οι δύο τους είναι άριστοι χαρακτήρες, παιδιά με ήθος, παιδιά από τα "σπλάχνα" της ομάδας μας, είναι βασικότατοι παίκτες του ανδρικού τμήματος και σίγουρα αποτελούν πρότυπα για τα μικρά παιδιά της ομάδας. Φυσικά, αυτό είναι μια πάγια τακτική του σωματείου]που εμπιστεύεται κι επιβραβεύει αυτούς που δουλεύουν σκληρά και δίνουν την ψυχή και το ''είναι'' τους για την καλύτερη λειτουργία της ομάδας μας!



































