Ένα εξαιρετικό άρθρο για την αποχώρηση του Κώστα Πολίτη από την Α.Ε. Δικαίου, ετοίμασε η κωακή ομάδα. Το γράφουμε… «Μπασκετικό -και μόνο- αντίο λέμε σ’ έναν αθλητή με σπάνιο ήθος, έναν άνθρωπο που δεν δημιούργησε ποτέ το παραμικρό πρόβλημα, πάντα πρόσχαρος και αγαπητός από όλους στον μπασκετόκοσμο της Δωδεκανήσου στον Κώστα Πολίτη. Ο Κώστας, για προσωπικούς λόγους, αποφάσισε να συνεχίζει να αγωνίζεται στον Αίολο Κεφάλου (ομάδα της ιδιαίτερης πατρίδας του) όπου θα είναι παράλληλα και προπονητής. Ο Κώστας ήρθε στην ομάδα μας το 2006 (νέος, ελεύθερος και ωραίος), τον παντρέψαμε το καλοκαίρι του 2011 και τα προηγούμενα Χριστούγεννα έγινε και χαζομπαμπάς! Ήμουν νιός και γέρασα δηλαδή. Στα οκτώ αυτά χρόνια, φόρεσε την φανέλα της ομάδας σε 95 αγώνες και πέτυχε 896 πόντους (μ.ο. 9.43), όντας 4ος σκόρερ και 3ος σε συμμετοχές στην ιστορία του συλλόγου! Μάλιστα τις σεζόν 2008-09 και 2009-10 ήταν και ο πρώτος σκόρερ μας στο πρωτάθλημα».




































