Ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος συνεχάρη τον Διαγόρα για την κατάκτηση του τίτλου στο εφηβικό πρωτάθλημα... Ιδού η σχετική ανακοίνωση: ''Τα τμήματα καλαθοσφαίρισης του Γ.Α.Σ ΙΑΛΥΣΟΣ και Π.Α.Ο ΙΑΛΥΣΟΣ με την παρούσα επιστολή σας συγχαίρουν για την κατάκτηση του Εφηβικού Πρωταθλήματος Δωδεκανήσου αγωνιστικής περιόδου 2013-14. Σας συγχαίρουμε για τις προσπάθειες που καταβάλετε για την ανάπτυξη αθλήματος και σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στους αγώνες της προκριματικής φάσης για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα εφήβων.



































