Αύριο πρόκειται να ξεκινήσουν τα πλέι-οφ του γυναικείου πρωταθλήματος... Το προσεχές Σάββατο και συγκεκριμένα στις 20:30 στο κλειστό γυμναστήριο της Κρεμαστής ο τοπικός Πήγασος θα φιλοξενήσει τον Ιβίσκο, στον πρώτο αγώνα της σειράς. Η ομάδα της Ανάληψης είναι το απόλυτο φαβορί για να πάρει το εισιτήριο της πρόκρισης για τους τελικούς. Οι αθλήτριες του Κώστα Λιβιεράτου τερμάτισαν πρώτες στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, ενώ ο Πήγασος στην τελευταία θέση. Με βάση τη συμπληρωματική προκήρυξη, οι δύο ομάδες θα παίξουν στις δύο νίκες, με το πλεονέκτημα έδρας να έχει ο Α.Σ.Κ. Ιβίσκος, κάτι το οποίο σημαίνει ότι αν χρειαστεί και τρίτο παιχνίδι θα διεξαχθεί στο «Βενετόκλειο». Λόγω του αγώνα των νεανίδων Ιπποκράτης Κω- Γ.Σ. Διγόρας, δεν ορίστηκε ο άλλος ημιτελικός ανάμεσα στις «κυανέρυθρες» και τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος.
1ος ΑΓΩΝΑΣ ΠΛΕΙ-ΟΦ
ΣΑΒΒΑΤΟ(22/03):
Κ.Γ. Κρεμαστής (20:30): Πήγασος Κρεμαστής- Α.Σ.Κ. Ιβίσκος
(Αγγελής- Κώτης)




































