Ο Γ.Σ. Διαγόρας με έγγραφο του στην Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου ζήτησε να μην διεξαχθεί το ντέρμπι των εφήβων με τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος το Σάββατο λόγω εκδηλώσεων που θα γίνουν στην ''τέντα''. Οι ''κυανέρυθροι'' ζήτησαν να οριστεί το παιχνίδι την Κυριακή μετά τις 17:00 ή σε άλλη μέρα (Παρασκευή ή Δευτέρα στις 21:30), αίτημα όμως που έπεσε στο κενό. Η αναμέτρηση προγραμματίστηκε το βράδυ του Σαββάτου (21:00) και σε περίπτωση που στο γήπεδο υπάρχουν εκδηλώσεις, το ντέρμπι θα οριστεί σε ουδέτερο γήπεδο όπως αναφέρει η προκήρυξη. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το Σάββατο στις 18:00 έχει προγραμματιστεί αγώνας βόλεϊ στην ''τέντα'' ανάμεσα στον Διαγόρα και τον Κλεάνθη Παραδεισίου για τους άνδρες.




































