Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους οι έφηβοι του Ιβίσκου, οι οποίοι κέρδισαν με 45-36 τον Κολοσσό και έκαναν καλό «ποδαρικό» στο πρωτάθλημα (όμιλος Ρόδου). Με κορυφαίους τους Περίδη, Μητσού και Ντρέρη, η ομάδα του Κώστα Λιβιεράτου πήρε τη νίκη απέναντι στον Κολοσσό που είχε καλύτερους τους Ντερβίση και Μπάρδο.
Τα δεκάλεπτα ήταν: 8-10, 18-16(ημ.), 33-23, 45-36
Διαιτητές: Ορφανός- Αντωνίου
Α.Σ.Κ. ΙΒΙΣΚΟΣ (Λιβιεράτος): Ιμερλίου 6, Στεφανίδης 4, Τσιούνης, Ντρέρης 8, Περίδης 13, Μητσού 10, Χατζηγιάννης 4, Καλανδράνης.
ΚΟΛΟΣΣΟΣ ΡΟΔΟΥ (Μάγος): Νίνης, Στεφανάκης, Πεταυράκης 2, Ντερβίση 12(2), Μπάρδος 9(1), Τσέλιος, Πλευνιώτης, Αγγελάκος, Κουϊμτσίδης 3, Κανύχης 4, Τσούλλος 3, Κετσές 3.



































