Μετά τη λήξη του αγώνα με τον Ολυμπιακό, η Ακαδημία Καλύμνου τιμήθηκε με το αναμνηστικό συμμετοχής για το 53ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Εφήβων, σε μια όμορφη στιγμή για τον σύλλογο. Την απονομή έκανε ο Κωνσταντίνος Χαρισίου, αντιδήμαρχος Αθλητισμού του Άργους Ορεστικού στον αρχηγό της ομάδας (Μπουλαφέντης). Η Ακαδημία Καλύμνου με την παρουσία της εντός και εκτός παρκέ, κέρδισε το σεβασμό όλων των ομάδων και έκανε υπερήφανα τα Δωδεκάνησα.



































