Σε μικρές λεπτομέρειες και στις χαμένες βολές στάθηκε ο Άρης Λυκογιάννης μετά το τέλος του αγώνα με το Περιστέρι, όπου ο Κολοσσός ηττήθηκε με 87-83. Αναλυτικά, όσα ανέφερε ο ''Λύκος'': "Χάσαμε από μικρές λεπτομέρειες και τις 12 βολές. Σήμερα αξίζαμε και εμείς τη νίκη, όσο την άξιζε και το Περιστέρι. Οι μικρές λεπτομέρειες κάνουν και τη διαφορά. Παίξαμε το παιχνίδι στα ίσα. Βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, απομένουν δύο αγωνιστικές και θα δούμε τι θα γίνει, για το αν θα προλάβουμε τα πλέι-οφ. Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε και τους δύο αγώνες που απομένουν".
ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ: «Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα μου για τη νίκη. Είναι η 13η νίκη μας στη GBL, μια πολύ μεγάλη επιτυχία για 'μας, καθώς φτάσαμε σε αυτόν τον αριθμό νικών απέναντι σε έναν πολύ καλό αντίπαλο. Ο Κολοσσός το έχει αποδείξει αυτό, ειδικά στον 2ο γύρο, όπου πριν από το παιχνίδι με τον Άρη είχε σημειώσει πέντε συνεχόμενες νίκες. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Σίγουρα δεν ήμασταν καλοί. Δεν κάναμε αυτά που είχαμε πει. Γνωρίζαμε ότι ο Κολοσσός διαθέτει τεράστιο ταλέντο και έπρεπε να είμαστε καλύτερα "διαβασμένοι" πάνω στα ατομικά χαρακτηριστικά του κάθε παίκτη τους. Θα έπρεπε να μη δεχτούμε καλάθια από τα δυνατά τους σημεία, όπως το "ένας-εναντίον-ενός" ή το "off-screen" παιχνίδι ορισμένων παικτών τους. Δυστυχώς, από την αρχή του παιχνιδιού, παρ' όλο που επιθετικά ήμασταν αρκετά καλοί, φαινόταν ότι το ματς θα πήγαινε σε αυτόν τον ρυθμό. Ευτυχώς κερδίσαμε, αν και θα μπορούσε κάλλιστα να είχε κερδίσει και ο Κολοσσός. Δείξαμε χαρακτήρα στο τέλος για άλλη μια φορά, βγάλαμε δύο-τρεις καλές φάσεις σε άμυνα και επίθεση, και ήρθε μια πολύ σημαντική νίκη. Μπράβο στα παιδιά και συνεχίζουμε. Να ευχηθώ Καλό Πάσχα σε όλους με υγεία. Τώρα οι παίκτες πρέπει να ξεκουραστούν σωματικά και πνευματικά κι εμείς οι προπονητές κυρίως πνευματικά, γιατί έρχονται δύο ακόμη παιχνίδια για να δούμε σε ποια θέση θα τερματίσουμε στο πρωτάθλημα».



































