Δύο δυνατά φιλικά παιχνίδια έκλεισε ο Κολοσσός για τις επόμενες μέρες, προκειμένου οι παίκτες του να παραμείνουν σε αγωνιστικούς ρυθμούς... Την προσεχή Παρασκευή (16:00) οι ''θαλασσί'' θα παίξουν στη Γλυφάδα με τον Πανιώνιο και την Τρίτη (13:00) με τον Άρη στο ''Αλεξάνδρειο''. Οι Ροδίτες θα αναχωρήσουν την Παρασκευή για την Αθήνα και θα αντιμετωπίσουν στο ''Μ. Λιούγκας'' τους Νεοσμυρνιώτες και στη συνέχεια θα επιστρέψουν στη Ρόδο. Ο Άρης Λυκογιάννης θα δώσει ρεπό στους παίκτες του το Σάββατο και την Κυριακή θα επιστρέψουν στις προπονήσεις, ενώ τη Δευτέρα η ομάδα θα αναχωρήσει για τη Θεσσαλονίκη, ενώ την ίδια μέρα θα κάνει και προπόνηση στο Αλεξάνδρειο. Την Τρίτη θα διεξαχθεί το φιλικό παιχνίδι με τον Άρη και στη συνέχεια η αποστολή της ομάδας θα επιστρέψει στη Ρόδο.



































