Επιστροφή στο παρκέ χθες για τους παίκτες του Κολοσσού, μετά το πενθήμερο ρεπό που έδωσε στους παίκτες του ο Άρης Λυκογιάννης, με αφορμή τη διακοπή της G.B.L. Οι ''θαλασσί'' επέστρεψαν στη Ρόδο και ξεκινούν την προετοιμασία τους για το κρίσιμο παιχνίδι της 15ης Μαρτίου κόντρα στον Ηρακλή. Ο Κολοσσός για να δώσει αξία στο... ΕΠΟΣ με τον Παναθηναϊκό στο Ο.Α.Κ.Α., θα πρέπει να κερδίσει τον Ηρακλή στην Καλλιθέα, έχοντας τη στήριξη από τον κόσμο του. Ιδιαίτερα προβλήματα δεν υπάρχουν στο ''θαλασσί στρατόπεδο'' και σιγά- σιγά θα ανέβουν οι ρυθμοί εν όψει Ηρακλή. Στο διάστημα της διακοπής, ο Κολοσσός θα μεταβεί στην Αθήνα για να δώσει δύο δυνατά φιλικά παιχνίδια, εκ των οποίων το ένα πιθανότατα θα είναι με την Α.Ε.Κ.




































