Η παρουσία του Κολοσσού στο κύπελλο Ελλάδας ολοκληρώθηκε νωρίς μετά την ήττα στο Ιβανώφειο από τον Ηρακλή, ωστόσο αυτό που ενδιαφέρει τους «θαλασσί» είναι μόνο η G.B.L. και η παραμονή στην κατηγορία. Οι «θαλασσί» δεν θα επιστρέψουν στη Ρόδο και από σήμερα θα μετακομίσουν στην Αθήνα, όπου θα συνεχίσουν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι του Σαββάτου (18:15) με την Α.Ε.Κ. Οι Ροδίτες θα προπονηθούν στο κλειστό γυμναστήριο Διώνης στο Πικέρμι και το Σάββατο θα επιδιώξουν να παρουσιάσουν ένα ανταγωνιστικό πρόσωπο κόντρα στην «Ένωση». Μάλιστα, από την προσεχή Δευτέρα θα ξεκινήσει προπονήσεις και ο Κεόντρε Κένεντι, που είναι καθ’ οδόν για τη Ρόδο και θα είναι στη διάθεσή του Άρη Λυκογιάννη για το εντός έδρας παιχνίδι με τον Π.Α.Ο.Κ.




































