Στον Διαγόρα θα συνεχίσει και τη νέα χρονιά ο Μιχάλης Χατζηγεωργίου, με τον οποίο ανανεώθηκε η συνεργασία. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Ο Γ.Σ. Διαγόρας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας με τον αθλητή Μιχάλη Χατζηγεωργίου για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Ο Μιχάλης θα συνεχίσει να αποτελεί μέλος της ανδρικής ομάδας μπάσκετ του συλλόγου μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο 2025-2026, προσφέροντας εμπειρία, ποιότητα και σταθερή παρουσία στις απαιτήσεις της ομάδας. Με πίστη στο όραμα και την εξέλιξη του συλλόγου, η παραμονή του αποτελεί σημαντικό θεμέλιο για τη συνέχεια. Του ευχόμαστε καλή σεζόν, με υγεία και πολλές επιτυχίες''!




































