Τρία παιχνίδια θα δώσει ο Γ.Σ. Δωδεκάνησος κατά τη διάρκεια του Μαρτίου για την Α1 Κατηγορία με αμαξίδιο και το κύπελλο Ελλάδας. Το προσεχές Σάββατο, η ροδίτικη ομάδα θα ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη για να παίξει με τον ουραγό και καταδικασμένο σε υποβιβασμό Μέγα Αλέξανδρο, ενώ στις 22 του μήνα, θα μεταβεί στην Κομοτηνή για το παιχνίδι με τον τοπικό Ηρόδικο. Οι δύο αυτές αναμετρήσεις θα κρίνουν και την τελική κατάταξη του Γ.Σ.Δ. στην Α1 Κατηγορία. Το Σάββατο 29 Μαρτίου, οι Ροδίτες θα υποδεχθούν τον Μέγα Αλέξανδρο (στο «Βενετόκλειο») στον ημιτελικό του κυπέλλου Ελλάδας και με νίκη θα προκριθούν στον μεγάλο τελικό.
ΣΑΒΒΑΤΟ(15/03):
Μέγας Αλέξανδρος- Γ.Σ. Δωδεκάνησος (7η αγωνιστική Α1)
ΣΑΒΒΑΤΟ(22/03):
Ηρόδικος Κομοτηνής- Γ.Σ. Δωδεκάνησος (8η αγωνιστική Α1)
ΣΑΒΒΑΤΟ(29/03):
Γ.Σ. Δωδεκάνησος- Μέγας Αλέξανδρος (ημιτελικός κυπέλλου)




































