Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε για τον Γ.Σ. Δωδεκάνησος, σχετικά με την έναρξη του νέου πρωταθλήματος της Α1 Κατηγορίας στο μπάσκετ με αμαξίδιο. Το προσεχές Σάββατο, η ροδίτικη ομάδα θα παίξει εκτός έδρας με την Α.Ε.Κ. σ’ ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι με το «καλημέρα», αφού οι δύο ομάδες έχουν ως βασικό στόχο την παραμονή στην κατηγορία. Όπως είναι γνωστό, ο Ομέρ Γκιουρκάν αποχώρησε φέτος από την «Ένωση» με προορισμό τον Γ.Σ. Δωδεκάνησος, στον οποίο επέστρεψε μετά από ένα χρόνο. Ο Γιάννης Μαρουλλάκης και ο Γιώργος Μποσγανάς προετοιμάζουν εντατικά την ομάδα τους για να ξεκινήσει με το δεξί στο νέο πρωτάθλημα και πλέον ο Γ.Σ.Δ. μπαίνει σε αγωνιστική εβδομάδα, θέλοντας να κάνει καλό «ποδαρικό» το 2025 αλλά και στην Α1 Κατηγορία.



































