Σε ρυθμούς… πρωταθλήματος κινείται πλέον ο Γ.Σ. Δωδεκάνησος, αφού στις 4 Ιανουαρίου θα κληθεί να παίξει εκτός έδρας με την Α.Ε.Κ. στην πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος της Α1 Κατηγορίας. Η προετοιμασία της ομάδας έχει μπει στην τελική της ευθεία και μάλιστα ο Γ.Σ.Δ. πέρασε τη δική του «διαβολοβδομάδα» με σκληρές προπονήσεις, με την παρουσία του Μιχάλη Στεργιόπουλου. Ο Γ.Σ. Δωδεκάνησος φέτος απέκτησε τον Τούρκο Ομέρ Γκιουρκάν (επέστρεψε στην ομάδα), ενώ αντίθετα αποχώρησαν ο Αμερικανός Αντουάν Γκρέι και ο Μιχάλης Στεργιόπουλος (επέστρεψε στη Γερμανία). Η ροδίτικη ομάδα έχει ως πρωταρχικό στόχο να παραμείνει στην Α1 Κατηγορία (βασικοί αντίπαλοι του, η Α.Ε.Κ. και ο Ηρόδικος), ενώ μεγάλο φαβορί για τον τίτλο είναι ο ενισχυμένος Άτλας Αθηνών.




































