Στη Ρόδο βρίσκεται από χθες ο Ομέρ Γκιουρκάν, ο οποίος θα φορέσει ξανά τη φανέλα του Γ.Σ. Δωδεκάνησος. Ο Τούρκος σέντερ που έπαιζε στον Γ.Σ.Δ. και την τελευταία σεζόν στην Α.Ε.Κ. (αναδείχθηκε δεύτερος σκόρερ της Α1 μαζί της), επέστρεψε στα παλιά του λημέρια και έγινε ξανά κάτοικος Ρόδου. Μάλιστα από αύριο θα ξεκινήσει κανονικά προπονήσεις υπό τις οδηγίες του Γιάννη Μαρουλλάκη και του Γιώργου Μποσγανά. Η σημερινή προπονηση αναβλήθηκε, αφού η ομάδα βρέθηκε στην κηδεία του Μανώλη Λουκά, που υπήρξε παλιό μέλος του συλλογου και πατέρας του αθλητή της ομάδας Ανδρέα.




































