Σε ένδειξη φιλίας η ομάδα του Εσπέρου και η ομάδα της Atmaca Spor την οποία φιλοξενεί ο Έσπερος στο νησί μας αυτό το διήμερο, φύτεψαν μια ελιά στο πλαίσιο της φιλίας που έχουν αναπτύξει τα δύο αθλητικά σωματεία. Η δεντροφύτευση έγινε σε κλίμα χαράς και συγκίνησης, παρουσία της επάρχου Κω Ντίνας Σβυνου, γονέων και αθλητών. Σήμερα μάλιστα οι δύο ομάδες έπαιξαν στο κλειστό γυμναστήριο της Κω.



































