Το δικό του συγκινητικό μήνυμα έγραψε για τις πρωταθλήτριες του, ο προπονητής του Ηρακλή 2000 Κώστας Σαντής. Αναλυτικά, όσα ανέφερε μετά την κατάκτηση του τίτλου: ''Κόρες μου, πέρσι τέτοια εποχή χάσατε έναν τελικό και κλαίγατε. Δεν είχατε συνειδητοποιήσει πόση πρόοδο κάνατε. Φέτος ήρθε η σειρά σας! Δουλέψατε, πολλές φορές υπό άσχημες καιρικές συνθήκες, πολλές φορές με μεγάλα διαστήματα χωρίς προπόνηση λόγω βροχής η κρύου η ζέστης. Και οι καρποί της δουλειάς σας απέδωσαν. Σήμερα είστε πρωταθλήτριες Δωδεκανήσου πανάξια. Πάντα ταπεινές και με όρεξη για δουλειά. Η μία για την άλλη. Αυτό είναι ομάδα. Μπράβο σας, πιο περήφανος δεν έχω νιώσει! Σας λατρεύω''!




































