Με μία πολύ σημαντική απουσία ενδέχεται να παρουσιαστεί στο F-4 των ανδρών, η Ελπίδα Πεταλούδων. Ο λόγος για τον Αντώνη Χρύση, ο οποίος παραμένει εκτός δράσης για δύο περίπου μήνες, αφού ταλαιπωρείται από πελματιαία απονευρωσίτιδα και υποβλήθηκε εκ νέου σε μαγνητική τομογραφία, προκειμένου να διαπιστωθεί η πορεία της υγείας του. Ο Χρύσης έπαιξε για τελευταία φορά κόντρα στον Διαγόρα (στις 5 Μαρτίου) και έκτοτε δεν έχει κάνει προπόνηση ή έχει παίξει σε αγώνα. Η απουσία του είναι σημαντική και θα κάνει αγώνα δρόμου για να προλάβει το F-4 της Α' Κατηγορίας, που θα διεξαχθεί στη Ρόδο.



































