Τρία παιχνίδια θα δώσει ο Γ.Σ. Δωδεκάνησος κατά τη διάρκεια του Απριλίου, αρχής γενομένης απ’ αυτό του κυπέλλου κόντρα στον Α.Σ.Κ.Α. Ηράκλειο, που θα διεξαχθεί το προσεχές Σάββατο 6 του μήνα στο κλειστό γυμναστήριο της Νέας Αλικαρνασσού «Μ. Μερκούρη». Στη συνέχεια, η ροδίτικη ομάδα θα φιλοξενήσει (στις 20 Απριλίου) τον Άτλαντα Αθηνών, ενώ στις 27 Απριλίου θα παίξει εκτός έδρας με τον πρωτοπόρο και αήττητο Παναθηναϊκό. Τα δύο τελευταία παιχνίδια αφορούν την Α1 Κατηγορία στο μπάσκετ με αμαξίδιο, όπου ο χειροπιαστός στόχος της ροδίτικης ομάδας είναι να τερματίσει στην τρίτη θέση. Προς το παρόν η προετοιμασία του Γ.Σ.Δ. συνεχίζεται με μοναδικό τη νίκη- πρόκριση στο Ηράκλειο, στους «4» του κυπέλλου Ελλάδας.




































