Σπουδαία νίκη με την οποία είναι το φαβορί πλέον για την 3η θέση στην Α1 Κατηγορία με αμαξίδιο πέτυχε ο Γ.Σ. Δωδεκάνησος, ο οποίος κέρδισε με 54-41 την Α.Ε.Κ. Αυτή ήταν η δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τη ροδίτικη ομάδα στο μπάσκετ με αμαξίδιο, η οποία ήταν καλύτερη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα στη Νέα Φιλαδέλφεια, έλεγξε το ρυθμό και πανηγύρισε το ροζ φύλλο αγώνα. Με τους Χαμαντί και Γκρέι να δίνουν σημαντικές λύσεις, ο Γ.Σ. Δωδεκάνησος ανέβασε… στροφές μετά το α’ δεκάλεπτο (8-12) και έκλεισε το α’ ημίχρονο με +16 (14-30). Στο β’ ημίχρονο, η Α.Ε.Κ. ισορρόπησε το παιχνίδι με αιχμές του δόρατος τους Γκιουρκάν και Αλ Χουσεΐν, αλλά δεν έγινε απειλητική για τους Ροδίτες, οι οποίοι την επόμενη αγωνιστική θα φιλοξενήσουν τον Άτλαντα Αθηνών.
Τα δεκάλεπτα ήταν: 8-12, 14-30(ημ.), 28-42, 41-54
Διαιτητές: Στρέμπας- Παπαφωτίου
Α.Ε.Κ. (Γεωργαντάς): Πανίδης 5, Κότσαρης 6, Θεοχάρης, Φερέτος, Χαλδαίος, Αλ Χουσεϊν 11, Οσμπουντακ 2, Γκιουρκάν 17.
Γ.Σ. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ (Μαρουλλάκης- Μποσγανάς): Στεργιόπουλος 4, Μιχαήλου 2, Χαμαντί 21, Χεναγκίρ, Χατζηκαντής 9, Χατζηδημητρίου Μ. 3, Λυκοπάντης, Γκρέι 15.



































