Με τον Ατνάν Χαμαντί και τον Μανώλη Χατζηκαντή θα ταξιδέψει η Εθνική μας ομάδα στο μπάσκετ με αμαξίδιο το καλοκαίρι για το Σαράγεβο, προκειμένου να πάρει μέρος στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα Β' Κατηγορίας. Η ανακοίνωση της Ο.Σ.Ε.Κ.Α. για τις υποχρεώσεις της Εθνικής μας ομάδας. Η ανακοίνωση: ''Ήταν η Σόφια τής Βουλγαρίας, όπου πήραμε το χρυσό και μαζί την άνοδο στην Division B. Ήταν το ΣΕΦ, όπου κατορθώσαμε στην πρώτη μας παρουσία να κρατηθούμε στην κατηγορία. Ήταν το Σαράγεβο στη Βοσνία / Ερζεγοβίνη, όπου καταφέραμε να μείνουμε, δείχνοντας ότι η Εθνική Ελλάδας έχει προοδεύσει σημαντικά.
Το καλοκαίρι η Εθνική επιστρέφει στο Σαράγεβο, προκειμένου να δώσει τη μάχη της για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ανδρών μπάσκετ με αμαξίδιο (Division B), το οποίο θα διεξαχθεί στο διάστημα 27 Ιουλίου με 04 Αυγούστου. Στο πρωτάθλημα θα πάρουν μέρος 10 χώρες. Πρόκειται για τις: Ελβετία, Λετονία, Λιθουανία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Κροατία, Βέλγιο, Σλοβενία, Ελλάδα, Τσεχία, Πορτογαλία. Οι διεθνείς μας έχουν ήδη ολοκληρώσει το πρώτο στάδιο προετοιμασίας και θα συνεχίσουν βάσει προγράμματος να ετοιμάζονται, προκειμένου το καλοκαίρι να δώσουν -όπως κάνουν πάντα- τον καλύτερό τους εαυτό''.



































