Την ευκαιρία να συναντηθεί με τον πρόεδρο της Ε.Ο.Κ. Βαγγέλη Λιόλιο είχε χθες στην Πάτρα, ο πρόεδρος του Φοίβου Κω Νίκος Μιμερίνης. Ο ίδιος δεν παρακολούθησε το ντέρμπι με τον Ιπποκράτη, αφού βρέθηκε στην αχαϊκή πρωτεύουσα, για μία συζήτηση εφ όλης της ύλης με τον ισχυρό άνδρα της Ομοσπονδίας. Οι δυο τους συναντήθηκαν στις εγκαταστάσεις του Προμηθέα Πάτρας και είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για πολλά θέματα σχετικά με το μπάσκετ.




































