Σπουδαία διπλή μεταγραφική ενίσχυση για τον Γ.Σ. Δωδεκάνησος... Η ροδίτικη ομάδα στο μπάσκετ με αμαξίδιο απέκτησε τον Αμερικανό Antoine Gray και τον πρώην Έλληνα διεθνή Μιχάλη Στεργιόπουλο, ενισχύοντας σε πολύ μεγάλο βαθμό το ρόστερ της για το νέο πρωτάθλημα και κύπελλο της Ο.Σ.Ε.Κ.Α. Ο Gray (τον πρότεινε ο Ray Hennagir του Γ.Σ.Δ.) έπαιζε στους Houston Rollin' Rockets, αγωνίζεται με classification 3.5 και αποτελεί μία πολύ καλή περίπτωση, αφού πλέον η ομάδα θα μπορεί να παίζει με διάφορες πεντάδες στο παρκέ. Ο Στεργιόπουλος είναι από τους καλύτερους Έλληνες αθλητές στο αμαξίδιο, υπήρξε διεθνής για πολλά χρόνια, παίζει με classification 4.5 και αγωνιζόταν στη Γερμανία με την R.B.C. Koln 99ers. Πρόκειται για δύο πολύ σημαντικές μεταγραφές για τον Γ.Σ. Δωδεκάνησος, ο οποίος αποτελεί σταθερή αξία στο χώρο του ελληνικού μπάσκετ με αμαξίδιο.



































