Στον πάγκο του Γ.Σ. Δωδεκάνησος θα παραμείνουν και τη νέα χρονιά ο Γιώργος Μποσγανάς και ο Γιάννης Μαρουλλάκης. Το προπονητικό δίδυμο θα παραμείνει το ίδιο στη ροδίτικη ομάδα μπάσκετ με αμαξίδιο και ξεκίνησε ο σχεδιασμός της ομάδας, που θα αρχίσει την προετοιμασία της, στα μέσα Σεπτεμβρίου. Ο Γ.Σ.Δ. για μία ακόμη χρονιά θέλει να κάνει αισθητή την παρουσία του και να φτάσει όσο το δυνατόν πιο ψηλά. Οι δύο χαμένοι τελικοί της φετινής σεζόν έχουν πεισμώσει τους Ροδίτες, οι οποίοι είναι αποφασισμένοι να δημιουργήσουν μία πολύ καλή ομάδα για το κύπελλο και την Α’ Εθνική της Ο.Σ.Ε.Κ.Α. Αυτό τον καιρό, μάλιστα οι δύο προπονητές ψάχνουν και για τον αντικαταστάτη του Τούρκου Ομέρ Γκιουρκά




































