Στην Ελπίδα Πεταλούδων θα παίξει και τη νέα χρονιά ο Δημήτρης Σταύρου (με το Νο 10)… Ο 25χρονος γκαρντ (με ύψος 1.88) ανανέωσε τη συνεργασία του με την ομάδα της Κρεμαστής για μία ακόμη χρονιά. Ο Ροδίτης αθλητής, που έκανε μία πολύ καλή σεζόν με τη φανέλα της Ελπίδας και διακρίνεται και για το πολύ καλό του τρίποντο, έδωσε τα χέρια με τους διοικούντες και θα συνεχίσει να παίζει στην ομάδα, στο νέο ανδρικό πρωτάθλημα. Μετά τον Γιάννη Μητσού και ο Σταύρου θα τεθεί στη διάθεσή του Χρήστου Μπίλια για την Α’ Κατηγορία, με την ομάδα να έχει ξεκινήσει το σχεδιασμό της για την προσεχή σεζόν, όπου θέλει να τερματίσει πρώτη στη Ρόδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Σταύρου είχε δεχθεί κρούση και από τον Διαγόρα.




































