Μεγάλη μέρα η σημερινή για τον Μιχάλη Χατζηδημητρίου, αφού θα παντρευτεί με θρησκευτικό γάμο, την εκλεκτή της καρδιάς του Ρενάτα Μπόνη. Η σεμνή εκδήλωση θα γίνει στον Ιερό Ναό της Παναγίας στην πλατεία του Προπουλίου στη Λήμνο (στις 19:00) και ο πρόεδρος και αρχηγός του Γ.Σ. Δωδεκάνησος θα παντρευτεί την αγαπημένη του, με την οποία έχουν αποκτήσει ήδη έναν υπέροχο μπέμπη. Κουμπάροι στο ευτυχές γεγονός θα είναι ο αθλητής του Γ.Σ. Δωδεκάνησος Μανώλης Χατζηκαντής και ο πρώην παίκτης της ομάδας και νυν του Α.Σ.Κ.Α. Ηράκλειο Μανώλης Στυλιανακάκης. Η ώρα η καλή παιδιά, να είστε πάντα χαρούμενοι και ευτυχισμένοι…



































