Πανέτοιμος και αποφασισμένος να κερδίσει το εισιτήριο της ανόδου στη Γ’ Εθνική είναι ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, ο οποίος τις επόμενες μέρες θα αναχωρήσει για την Αθήνα, προκειμένου να πάρει μέρος στα μπαράζ ανόδου, που θα διεξαχθούν από 28 Ιουνίου έως 2 Ιουλίου στο Μετς. Οι πρωταθλητές Δωδεκανήσου την προσεχή Τετάρτη θα παίξουν με τον Άρη Σύρου στην πρεμιέρα και θέλουν πάση θυσία τη νίκη, που θα είναι και η… μισή άνοδος στις εθνικές κατηγορίες. Όλο αυτό το διάστημα, η ομάδα του Ρούλη Αλμπάνη προετοιμάστηκε εντατικά και με μοναδικό απόντα τον Αλέξανδρο Μαυροματίδη, που θα ενσωματωθεί με τον Γ.Α.Σ. στην Αθήνα. Ιδιαίτερα προβλήματα δεν υπάρχουν και οι «ερυθροκίτρινοι» είναι πανέτοιμοι για τους αγώνες μπαράζ στην Αθήνα



































