Πάρα πολλές είναι οι αποχωρήσεις από το ανδρικό τμήμα του Διαγόρα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι δύσκολα η ομάδα θα παρουσιαστεί στο νέο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής. Με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα, παρελθόν αποτελούν ήδη από την ομάδα ο Σταύρος Παρδακάς, ο Αντώνης Χρύσης, ο Τάσος Πιλκούδης, ο Στράτος Ιορδάνογλου και ο Νίκος Καράβας, ενώ έχει ήδη φύγει από την ομάδα ο Νίκολας Ελαμέ. Οι έξι αυτοί παίκτες δεν θα συνεχίσουν στον ''γηραιό'', ο οποίος θα πρέπει άμεσα να αποφασίσει αν θα παίξει στη Γ' Εθνική ή θα κάνει εθελούσια έξοδο στα τοπικά πρωταθλήματα. Σ' αυτούς τους έξι θα πρέπει να πρέπει να προστεθεί και ο Γιάννης Βογιατζής, που αποκτήθηκε τον περασμένο Ιανουάριο μαζί με τον Ελαμέ.



































