Τα πήρε όλα και έφυγε φέτος ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος και πάει φουλ για τη Γ’ Εθνική… Μετά το εφηβικό και το παιδικό πρωτάθλημα, οι «ερυθροκίτρινοι» κατέκτησαν και το ανδρικό, κερδίζοντας στον… τελικό τον Φοίβο Κω. Ο προπονητής της ομάδας Ρούλης Αλμπάνης και οι παράγοντες του Γ.Α.Σ. Μιχάλης Παπαγούρας και Στέργος Στεργάκης είχαν κάθε λόγο να είναι περιχαρείς με το κύπελλο Δωδεκανήσου.




































