Αυτό που έμοιαζε αναπόφευκτο εδώ και καιρό, απέκτησε επίσημα μορφή από σήμερα… Ο Γ.Σ. Διαγόρας- αν και πάλεψε με τον ασύλληπτο Νίκολας Ελαμέ που πέτυχε 31 πόντους- ηττήθηκε με 89-83 από την Α.Ε.Ν. Κηφισιάς και υποβιβάστηκε στη Γ’ Εθνική. Η ομάδα των βορείων προαστίων με 3-0 νίκες, έριξε τον «γηραιό», ο οποίος προσπάθησε στο β’ ημίχρονο να κάνει την έκπληξη, χωρίς να τα καταφέρει. Στο ξεκίνημα του αγώνα η Α.Ε.Ν. Κηφισιάς ήταν καλύτερη, είχε μεγαλύτερο πάθος και ποιότητα και ξέφυγε στο σκορ…
Οι γηπεδούχοι άρχισαν πολύ δυναμικά (8-2 στο 3’), απέναντι στον Διαγόρα που ήταν «απών» στο αμυντικό κομμάτι. Μετά το 11-7, η ομάδα των βορείων προαστίων ξέφυγε με τον Μανούσο (18-9), με τη διαφορά μάλιστα να φτάνει και το +12 (23-11 στο 8’), ενώ το α’ δεκάλεπτο έκλεισε με 25-14. Στη συνέχεια θα περίμενε κανείς ότι ο Διαγόρας θα βελτιωνόταν στην άμυνα του, αλλά Μοσχοβίτης και Πετροδημόπουλος έκαναν ότι ήθελαν στο παρκέ. Η ψαλίδα άνοιξε αρχικά στο +14 (30-16), ενώ η μέγιστη τιμή ήταν οι 15 πόντοι (42-24 με τον Πετροδημόπουλο). Ο Διαγόρας βρήκε λύσεις με τους Ελαμέ και Πιλκούδη και μείωσε σε 44-33 (19’) για να τελειώσει το α’ ημίχρονο 47-33 με τρίποντο του εξαιρετικού Πετροδημόπουλου.
Με τον απίστευτο Ελαμέ να προσφέρει σκορ και θέαμα, ο Διαγόρας επέστρεψε στο γ’ δεκάλεπτο και έγινε άκρως απειλητικός… Αρχικά με τον Χρύση μείωσε σε 51-41 και 54-46 (25’), ενώ η ομάδα του Μιχάλη Κουταλιανού ήταν καλύτερη και μείωσε με τρίποντο του Ελαμέ σε 61-55. Η Α.Ε.Ν. Κηφισιάς «έτρεξε» μίνι σερί 5-0 και ξέφυγε με 66-55 (29’), με τον Διαγόρα να βρίσκει λύσεις ξανά με τον Ελαμέ, ο οποίος με εντυπωσιακό κάρφωμα μείωσε σε 69-61 στην εκπνοή.
Οι «κυανέρυθροι» δεν τα παράτησαν και πάλεψαν με τον Ελαμέ να κάνει πράγματα και θαύματα στο παρκέ… Με δικούς του πόντους μείωσε σε 71-65, αλλά όποτε πλησίασαν οι Πετροδημόπουλος, Μανούσος και Μοσχοβίτης φρόντιζαν να… οδηγούν την Α.Ε.Ν.Κ. Το 74-65 έγινε 74-70 και 76-72 και πάλι με τον Ελαμέ, ενώ με γκολ-φάουλ του Χρύση, ο Διαγόρας μείωσε σε 78-75 (35’). Μανούσος και Χατζηνικόλας έκαναν το 83-75 (37’) και ο Μοσχοβίτης το 85-77. Ο «γηραιός» μείωσε με τους Χρύση και Ελαμέ σε 85-81 (1.28’ πριν το τέλος), ωστόσο ο πολύπειρος Μοσχοβίτης έκανε το 87-81, ο Ιορδάνογλου αστόχησε σε «φλότερ» και κάπου εκεί τελείωσε το παιχνίδι. Από τους νικητές κορυφαίοι ήταν οι Μανούσος, Μοσχοβίτης και Ιωάννου, ενώ από τον Διαγόρα ο Ελαμέ ήταν ασταμάτητος και βοήθησαν οι Χρύσης και Πιλκούδης.
*Ο Ο.Φ.Η. κέρδισε με 78-68 τον Α.Σ.Ε. Δούκα και έκανε το 2-1 στα πλέι-άουτ, του 2ου ομίλου της Β’ Εθνικής
Τα δεκάλεπτα ήταν: 25-14, 47-33(ημ.), 69-61, 89-83
Διαιτητές: Κώτσου- Κατσαπρακάκης- Σκανδαλάκης
Α.Ε.Ν. ΚΗΦΙΣΙΑΣ (Λαδικός): Ιωάννου 12(1), Μοσχοβίτης 17(3), Μιχαλάκης, Στεργίου, Πετροδημόπουλος 17(3), Μανούσος 21, Χατζηνικόλας 8(1), Μουράς, Καρακώστας, Κασιούμης 14.
Γ.Σ. ΔΙΑΓΟΡΑΣ (Κουταλιανός): Βογιατζής, Ιορδάνογλου 5(1), Καράβας 3(1), Μαρουλλάκης, Παρδακάς 13(1), Πιλκούδης 11, Χρύσης 20(2), Μπόζιτς, Ελαμέ 31(1), Μητσού.



































