Χωρίς τον τραυματία Νίκολας Ελαμέ και τον Αντώνη Σκλήβα (αποτελεί παρελθόν από την ομάδα) θα παρουσιαστεί ο Γ.Σ. Διαγόρας στο αυριανό παιχνίδι (15:00) με τον Α.Σ.Ε. Δούκα, με το οποίο θα ανοίξει η αυλαία της 19ης αγωνιστικής στον 2ο όμιλο της Β’ Εθνικής. Αντίθετα ο Στράτος Ιορδάνογλου θα παίξει κανονικά αν και προέρχεται από διάστρεμμα. Η νίκη αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τους «κυανέρυθρους» αν θέλουν να ελπίζουν σε κάτι καλύτερο στη συνέχεια του πρωταθλήματος.




































