Η τεράστια νίκη του Διαγόρα χθες στη Βούλα, ενδεχομένως να αλλάξει τα δεδομένα στον 2ο όμιλο της Β’ Εθνικής. Καταρχήν ο «γηραιός» εξακολουθεί και κρατάει στα χέρια του, την υπόθεση- αποφυγή του απευθείας υποβιβασμού, αφού ο Α.Ο. Πεύκης (κέρδισε χθες στα Χανιά) παραμένει στο -1 από τον Διαγόρα, ο οποίος έχει και την ισοβαθμία με το μέρος του. Πλέον ακολουθεί η διακοπή του πρωταθλήματος και λογικά μέσα στην εβδομάδα θα εκδικαστεί η ένσταση με το Αιγάλεω, την οποία ο «γηραιός» αναμένεται να κερδίσει. Εφόσον συμβεί αυτό, αυτόματα ο Διαγόρας ανεβαίνει στην 9η θέση, ισοβαθμώντας με τον Α.Σ.Ε. Δούκα, τον οποίο θα φιλοξενήσει μετά τη διακοπή σε παιχνίδι χωρίς… αύριο.
Αν λοιπόν η ομάδα του Μιχάλη Κουταλιανού κερδίσει την ένσταση με το Αιγάλεω και τον Α.Σ.Ε. Δούκα στο «Βενετόκλειο», θα έχει μπροστά της παιχνίδια κρίσιμα που θα καθορίσουν και την τελική της κατάταξη. Συγκεκριμένα το εκτός έδρας ντέρμπι με την Α.Ε.Ν. Κηφισιάς (επίσης ''τελικός''), το εντός με το Παλαιό Φάληρο και το εκτός στο φινάλε με τον Ο.Φ.Η. Το πρώτο σημαντικό βήμα το έκανε ο «γηραιός» με τον Πρωτέα Βούλας. Κερδίζοντας και την ένσταση, αλλάζουν πολλά πράγματα… Ο Διαγόρας παραμένει «ολοζώντανος» και μπαίνει στην τελική ευθεία, με δύναμη και πάθος για να πετύχει έναν τεράστιο στόχο.




































