Ένσταση έκανε ο Γ.Σ. Διαγόρας για το γεγονός ότι το Αιγάλεω δεν χρησιμοποίησε τους νεαρούς αθλητές που δηλώθηκαν στο φύλλο αγώνα. Είναι πάρα πολύ πιθανό ο «γηραιός» να δικαιωθεί και να κερδίσει το παιχνίδι με το «Σίτι» στα χαρτιά. Στην προκήρυξη και στο άρθρο 7 (αθλητές δικαιούμενοι συμμετοχής), γράφονται τα εξής: «Είναι υποχρεωτική η συμμετοχή δύο ή ενός αθλητών κάτω των 21 ετών, δηλαδή γεννηθέντες το 2022 και νεότεροι, εφόσον δηλώνεται 12άδα στο φύλλο αγώνα η 11άδα αντίστοιχα. Σε αντίθετη περίπτωση, το σωματείο θα δηλώνει 10άδα, χωρίς να είναι υποχρεωτική η αναγραφή στο φύλλο αγώνα αθλητών κάτω από 21 ετών. Σε περίπτωση που καταστρατηγηθεί αυτή η διάταξη το παράπτωμα χαρακτηρίζεται σαν αντικανονική συμμετοχή αθλητή με όλες τις εντεύθεν συνέπειες, που προβλέπονται στις ειδικές διατάξεις του γενικού κανονισμού της οργάνωσης και διεξαγωγής διοργανώσεων, καθώς και στον ειδικό πειθαρχικό κανονισμό της Ε.Ο.Κ.



































