Τα χαμόγελα επέστρεψαν για τα καλά στις τάξεις του Διαγόρα, μετά τη μεγάλη χθεσινή νίκη επί του Α.Ο. Πεύκης με 81-70, στην πρεμιέρα του β’ γύρου της Β’ Εθνικής. Το πρώτο μεγάλο βήμα για την παραμονή έγινε χθες στο «Βενετόκλειο», ωστόσο τα πανηγύρια από σήμερα θα τελειώσουν, αφού την Τετάρτη ακολουθεί η… δεύτερη παράταση με τον Ο.Φ.Η. στο ίδιο γήπεδο. Η συνέχεια θα δοθεί στις 17:30 σε παιχνίδι που… θυμίζει ρώσικη ρουλέτα, αφού μία άμυνα, μία βολή και μία επίθεση ενδεχομένως θα κρίνει και το νικητή. Για τον Διαγόρα κυρίως (αφού παίζει στη Ρόδο) το παιχνίδι με τον Ο.Φ.Η. μοιάζει με «τελικό» παραμονής, αφού θέλει τη νίκη για να κάνει μετά το 3 στα 3 με τον Α.Ο.Κ. Χανιά και να «ανασάνει» βαθμολογικά. Στην αναμέτρηση της Τετάρτης δεν θα έχει δικαίωμα συμμετοχής ο Nicolas Elame, αλλά αντίθετα το ευχάριστο είναι ότι θα παίξει ο Αντώνης Χρύσης, που είχε τραυματιστεί στο παιχνίδι της «τέντας» και είχε αποχωρήσει από νωρίς με πόνους στον ώμο. Ο Ο.Φ.Η. σήμερα αναμένεται να κερδίσει τον Α.Ο.Κ. Χανιά και θα έρθει στη Ρόδο για να κερδίσει στη δεύτερη παράταση τον Διαγόρα. Η παρουσία του κόσμου την Τετάρτη στο «Βενετόκλειο» είναι κάτι παραπάνω από δεδομένη και αναγκαία.




































