Σύντομο αποδείχθηκε το πέρασμα του Αχμέντ (Ahmad Abdallah Younis Alhattab) από τον Γ.Σ. Δωδεκάνησος, αφού αποχώρησε από την ομάδα για οικογενειακούς λόγους. Ο Παλαιστίνιος αθλητής δεν θα συνεχίσει στον Γ.Σ.Δ., ο οποίος ψάχνει ήδη τον αντικαταστάτη του για το πρωτάθλημα της Α1 Κατηγορίας στο μπάσκετ με αμαξίδιο. Οι Ροδίτες θέλουν να κάνουν μία καλή πορεία και να πλαισιώσουν τον Τούρκο Ομέρκ Γκιουρκάν με έναν ακόμη ξένο αθλητή.




































