Οριστική αναβολή της… δεύτερης παράτασης στη Ρόδο για το παιχνίδι ανάμεσα στον Διαγόρα και τον Ο.Φ.Η. Κατόπιν διαβουλεύσεων των δύο ομάδων με την Ε.Ο.Κ. και τους διαιτητές, αποφασίστηκε ότι δεν θα συνεχιστεί αύριο το δεύτερο έξτρα πεντάλεπτο που διεκόπη σήμερα λόγω της υγρασίας στην «τέντα». Αυτό σημαίνει ότι ο Ο.Φ.Η. θα ξαναέρθει στη Ρόδο σε κάποια άλλη ημερομηνία (θα αποφασίσει η Ε.Ο.Κ.) για να παίξει μόνο τη δεύτερη παράταση με τον Διαγόρα, που θα κρίνει πολλά για τη συνέχεια. Να θυμίσουμε ότι το παιχνίδι θα συνεχιστεί από τη δεύτερη παράταση με το σκορ στο 67-67!



































