Τον δικό του «τελικό» δίνει αύριο ο Γ.Σ. Διαγόρας, ο οποίος θα υποδεχθεί στις 19:00 τον Ο.Φ.Η. στο φινάλε του α’ γύρου (11η αγωνιστική), στον 2ο όμιλο της Β’ Εθνικής. Οι «κυανέρυθροι» έχουν αντιληφθεί τη σημασία του αγώνα και η δεύτερη εντός έδρας νίκη αποτελεί μονόδρομο για την ομάδα, αν θέλει να ελπίζει σε κάτι καλύτερο στη συνέχεια. Η προετοιμασία του Γ.Σ. Διαγόρας θα ολοκληρωθεί σήμερα στην «τέντα» και ο Στάθης Βλαχοδήμος θα έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του, αφού θα παίξουν κανονικά ο Κώστας Μητσού και ο Αντώνης Σκλήβας, που αντιμετώπισαν προβλήματα τραυματισμών. Ο Γ.Σ. Διαγόρας περιμένει το φίλαθλο κόσμο στο πλευρό του για τον «τελικό» με τον Ο.Φ.Η. και απευθύνει κάλεσμα σε όλους τους Ροδίτες να αποτελέσουν τον έκτο παίκτη στην προσπάθεια για τη νίκη.
Ο προπονητής της ομάδας Στάθης Βλαχοδήμος μίλησε για το αυριανό ντέρμπι με τον Ο.Φ.Η. και ανέφερε χαρακτηριστικά: «Είναι ένα παιχνίδι τελικός για μας, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Πρέπει να κλείσουμε με νίκη τον πρώτο γύρο στην έδρα μας, απέναντι στον Ο.Φ.Η., που έχει τους ίδιους στόχους με μας. Χρειαζόμαστε τη νίκη για βαθμολογικούς και ψυχολογικούς λόγους, ώστε να δουλέψουμε στη διακοπή περισσότερο και να διορθώσουμε τις αδυναμίες μας. Το παιχνίδι θα κριθεί στην άμυνα μας, κι έτσι πρέπει να το προσεγγίσουμε. Αυτή θα μας δώσει τη νίκη. Αντιμετωπίζουμε μία ομάδα, που σουτάρει πολλά τρίποντα και μάλιστα με επιτυχία και παίρνει ενέργεια από την επίθεση της. Οφείλουμε να έχουμε συγκέντρωση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, γιατί αντιμετωπίζουμε μία έμπειρη ομάδα σ’ ένα απαιτητικό απ’ όλες τις απόψεις παιχνίδι».



































